

FuWa8GYK
FuWa8GYK
FuWa8GYK

Efter många långa nätter av funderingar har vi tagit beslutet att fokusera på vår restaurangverksamhet och vår Råraka-blandning "Röstivåhveli" finns förtillfället inte att köpa i butik. Tack till alla som köpte, lagade och njöt <3
Det var under en kall och blöt januari dag som Jacks kollega och vän berättade om programmet på finska MTV 3 och tyckte vi borde pröva ansöka. Vi hade aldrig tidigare hört om programmet men tyckte det lät som en kul idé. Vi hade ju faktist också alltid drömt om att lansera vår Våffelraka-mix som en gör det själv produkt till butikerna. Sagt och gjort - Vi skickade in en auditionvideo och kom med! Bra gick det och vi tog oss hela vägen till FINAL och en andra plats.

![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
|---|



.jpg)







